Warsztat SNA-BIZ na konferencji Internet w Badaniach Wrocław 6 marca 2009

konferencjaNo Comments

Strona główna » My blog » Warsztat SNA-BIZ na konferencji Internet w Badaniach Wrocław 6 marca 2009

Wstęp do Analizy Sieci Społecznych: teoria, praktyka, narzędzia i zastosowania, Mariusz Karbowski i Marcin Nagraba, SNA-BIZ

O warsztacie:

Warsztat składać się będzie z trzech części: teoretycznej, praktycznej (case study) i warsztatowej. Jego celem jest przybliżenie uczestnikom podstawowej wiedzy z zakresu paradygmatu analizy sieci społecznych, uświadomienie zastosowań SNA na różnych polach badawczych (m.in. internetowym) oraz zaprezentowanie podstawowych narzędzi wykorzystywanych do tego typu analiz.

Prezentacja skierowana jest do osób zamawiających analizę sieci społecznych lub potencjalnie zainteresowanych możliwościami wykorzystania SNA w swojej firmie lub pracy badawczej.

O prelegentach:

Mariusz Karbowski

Absolwent Instytutu Społecznej Psychologii Informatyki i Komunikacji na SWPS. Zrealizował szereg projektów naukowych (m.in. analiza sieci społeczności e-learningowych) i biznesowych z zakresu analizy sieci społecznych (m.in. audyt komunikacyjny dla jednego z oddziałów General Electric Industry), zarządzania zasobami ludzkimi oraz konsultingu marketingowego (Ipsos, Gemius).

Od 2003 roku zajmuje się analizą sieci społecznych, ostatnio aktywnie włącza się w popularyzację i rozwój tego paradygmatu naukowego w Polsce. Założył pierwszą w Polsce grupę dyskusyjną poświęconą SNA oraz grupę Biznes Social Network Analysis.

Członek University-Community Partnership for Social Action Research Network. Jego zainteresowania badawczo naukowe koncentrują się głównie w sferach analizy sieci społecznych (w szczególności wokół zagadnienia wpływu lidera na funkcjonalną strukturę grupy w dynamicznych sieciach społecznych).

Obecnie współpracuje z firmą szkoleniową Training Point prowadząc szkolenia z zakresu SNA oraz jako niezależny specjalista (w ramach SNA-BIZ) realizuje samodzielne projekty z zakresu Analizy Sieci Społecznych.

Marcin Nagraba

Student socjologii w Instytucie Stosowanych Nauk Społecznych Uniwersytetu Warszawskiego i psychologii w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej. Zajmuje się analizami sieciowymi w Internecie i organizacjach. Przeprowadził kilka szkoleń z zakresu SNA. Interesuje się również dynamicznym podejściem w psychologii społecznej.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Top