Styczeń 11, 2019

Strategia

Strategia Komunikacji & Digital

Uwielbiamy wyzwania i dochodzenie do efektów przewyższających założone oczekiwania. Kochamy pomagać naszym klientom startować z nowymi markami lub ożywiać już istniejące, wprowadzać nowe produkty na rynek i podejmować wszelkie strategiczne wyzwania komunikacyjne. Na problemy patrzymy z wielu perspektyw (gdy trzeba nawet tych najodleglejszych) przeprowadzając analizy i badania: marketingowe, użyteczności, semantyki, dyskursu o markach w Internecie oraz Big data.

Wspieramy cyfrowe transformacje marek i organizacji wychodząc zawsze od potrzeb i trafnych insightów. Human Centered Experiences & Design to metodologia, którą pracujemy od samego początku i w centrum wszelkich naszych propozycji zawsze stawiamy człowieka – tworząc przyjazne technologie i doświadczenia. Zakres naszych usług to: strategie digital i social media, digital retail, wprowadzanie innowacji digital ze szczególnym uwzględnieniem FINTECH i badań efektywności działań marketingowych.

Top